Často kladené otázky

Dotazy a odpovědi na záruku all-inclusive

Zde najdete nejčastější dotazy a příslušné odpovědi.

    Záruka all-inclusive

    Co je záruka all-inclusive?
    Díky komplexním službám naší záruky all-inclusive je vaše nové nářadí Festool v prvních třech letech plně zajištěno a vy se můžete soustředit na to hlavní: svou práci. Abyste mohli využívat služeb „Kompletní oprava zdarma“, „Náhrada při krádeži“ a „Záruka originálních dílů“, musíte nářadí bezplatně registrovat do 100 dnů od nákupu.

    Jak mohu nářadí registrovat pro záruku all-inclusive?
    Nářadí můžete zcela jednoduše registrovat během prvních 100 dnů od nákupu on-line.

    Je záruka all-inclusive zpoplatněná? 
    Ne, záruka all-inclusive je zahrnuta v nákupní ceně nářadí, a je vám tedy poskytnuta bezplatně. Jediný předpoklad: Nářadí musíte pro záruku all-inclusive registrovat během prvních 30 dnů od nákupu.

    Platí záruka all-inclusive pro všechny výrobky Festool?
    Záruka all-inclusive platí pro veškeré nářadí Festool i pro další vybrané výrobky. Zda můžete výrobek registrovat pro záruku all-inclusive, zjistíte na kartě záruky all-inclusive, která je přiložena ke každému Systaineru nebo balení. Zda je registrace možná, si můžete navíc přečíst také v popisu funkce našich výrobků na naší domovské stránce.

    Kompletní bezplatná oprava.

    Na které díly a závady se vztahuje tato služba?
    Materiálové a výrobní chyby včetně všech náhradních a spotřebních dílů (zejména uhlíkových kartáčů, kuličkových ložisek, gumových objímek, akumulátorů, nabíječek akumulátorů, těsnicích kroužků, pevných kabelů a spínačů) a příslušné doby práce. Přehled všech náhradních a spotřebních dílů najdete v našem katalogu náhradních dílů. Všechny díly ve sloupci „Záruka“ označené „Ano“ se vyměňují bezplatně.

    Dostanu v případě uplatnění záruky předběžný rozpočet nákladů?
    Díky záruce all-inclusive patří předběžné rozpočty nákladů a účty za opravy během prvních tří let minulosti. Jediný předpoklad: Nářadí musíte pro záruku all-inclusive registrovat během prvních 100 dnů od nákupu. Po uplynutí záruky obdržíte na přání ke každé opravě předběžný rozpočet nákladů.

    Existují výjimky, kdy službu nelze využít?
    Ano, existují. Jedná se přitom o výjimky, které bezpečně rozpoznáte, např. je-li nářadí úmyslně zničeno nebo trvale používáno v průmyslovém prostředí. Všechny výjimky jsou uvedeny v našich záručních podmínkách.

    Jaké nároky mohu uplatnit, pokud nářadí pro záruku all-inclusive nezaregistruji?
    Na zákonnou záruku máte jako podnikatel nárok 12 měsíců, jako soukromá osoba 24 měsíců. Ta platí na vady materiálu a výrobní vady, které existovaly již před dodáním výrobku. Vezměte prosím na vědomí, že ze zákonné záruky je vyloučené opotřebení. Proto byste nářadí v každém případě měli pro záruku all-inclusive zaregistrovat. Registrace je pro vás zaručeně zdarma!

    Náhrada při krádeži.

    Ukradli mi nářadí na stavbě / z auta. Bude mi přesto nahrazeno?
    I když je nářadí odcizeno z vozidla nebo na staveništi, obdržíte do tří let od nákupu zcela nové zboží – při spoluúčasti 3.200 CZK netto (bez DPH). Pro výrobky z kategorie Power Station platí spoluúčast 25.900 CZK netto (bez DPH).

    Co musím udělat při odcizení nářadí?
    Důležité je, abyste dodrželi platné lhůty. Ihned po krádeži nářadí musíte krádež oznámit na policii. Oznámení společně se záručním certifikátem předložíte do 5 dnů specializovanému prodejci. Jakmile případ prověříme, pošleme specializovanému prodejci nové nářadí a za spoluúčast 3.200 CZK netto (bez DPH) si ho u něj můžete vyzvednout. Pro výrobky z kategorie Power Station platí spoluúčast 25.900 CZK netto (bez DPH).

    Zmeškal jsem lhůtu 5 dnů. Dostanu i přesto náhradní nářadí?
    Bohužel ne! Tuto službu vám můžeme nabídnout pouze v případě, že dodržíte naše lhůty.

    Má i náhradní nářadí plný nárok na všechny služby záruky all-inclusive?
    Na náhradní nářadí se přenese záruka all-inclusive na zbývající záruční dobu odcizeného nářadí. Tj. je-li např. nářadí odcizeno po dvou letech, vztahuje se na náhradní nářadí ještě zbývající jeden rok záruky all-inclusive. V tomto případě provedeme registraci za vás a zašleme vám také nový záruční certifikát. Protože se na každé nářadí vztahuje pouze jednorázová náhrada v případě odcizení, tato služba pro náhradní nářadí odpadá.

    Záruka originálních dílů.

    Co se stane, pokud v období 10 let již není k dispozici nějaký náhradní díl?
    Garantujeme vám, že po ukončení výroby máme pro vaše nářadí na skladě náhradní díly ještě minimálně 10 let. Pokud bychom tento slib nemohli dodržet, obdržíte zdarma jako náhradu nové elektrické nářadí.

    Po uplynutí 10 let zaručené dostupnosti již pro nářadí nejsou k dispozici žádné náhradní díly?
    Pro velké množství nářadí máme na skladě náhradní díly výrazně déle než 10 let po skončení výroby.

    Potřebuji náhradní díl. Co mám udělat?
    Abyste našli pro své nářadí správný náhradní díl, potřebujete přesný typ nářadí a číslo dílu (T-Nr.). Tyto údaje jsou uvedeny na štítku přímo na zařízení a v záručních dokladech. Pro objednání určitého náhradního dílu kontaktujte svého prodejce.

    Důležité upozornění pro používání náhradních dílů:

    Zákon předepisuje že, podle ČSN 33 1600 ed., 2 u ručního elektrického nářadí musí být po opravě  vždy provedena revize. Revizi smí provádět jen revizní technik. V mnoha případech je navíc pro řádnou opravu nutné speciální nářadí. Upozorňujeme, že v případě pokusu o neautorizovanou opravu zanikají veškeré nároky na záruku a odpovědnost. Proto vám doporučujeme, abyste upustili od vlastních oprav.